Härliga måndag

Nu har jag karaktärs och försöker komma på vart jag ska ha APU nu i februari.
Funderar starkt på att fara till Jeppis på nå äldreboende. Men vet inte om jag törs. ^^,
Åså ids jag inte inkräkta hos Rippa och dom i 3 veckor i sträck. Skulle nog börja
att känna mig i vägen efter en vecka redan. ;p Men får se hur jag gör, och om jag
kommer på nån bra lösning.. Hade ju varit perfekt å fara dit, så kan jag vara med
Rippa i 3 veckor. ;)) Men alltså, det återstår att se! Dom har så annorlunda och konstiga
regler inom vården i finland. Om man jämför med Sverige.

Annars så har jag snart slut för dagen, å då ska jag hem och käka god mat.
Och efter det så får jag se om jag ska orka ta tag i psykologin eller om jag kanske
skulle hitta på nåt lite trevligare. T.ex. baka nåt gott och bara sitta å spela nå spel kanske.
Jepp, men nu ska jag i allafall snoka vidare på andras bloggar.


Ha en bra dag! :)
Kommentarer
Postat av: jennie w!

jo, kom ti jeppis.. här är det bra !

2010-01-19 / 20:36:25
Postat av: Hanna

Kanske kanske :)

2010-01-21 / 15:48:26     URL: http://hannaawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?