hejhej bloggen

NU, ska jag ägna lite tid åt bloggen, som jag verkligen inte har uppdaterat på ett bra tag.
Men nu började jag och sakna den underbara bloggvärlden, sååå!

Kan börja med att säga att den här senaste veckan har varit helt perfekt. (bortsett från all ångest som jag hade innan jag visste om jag skulle slippa till Jeppis ihelg.) Men nu är jag här, och har ingenting att klaga på.
Jag och Rippa förlovade oss 1.1.10. Som säkert dom flesta redan vet vid det här laget. Det är underbart! ;)



Och igår kom Rippa ut från lumpen. FÖRALLTID!! Helt otroligt vilken härlig känsla, å veta att han inte behöver fara dit nå mer på söndag eftermiddagar. YE! Nu kan han börja komma mer till Sattis också. hihi ^^, I like.
Vi, Jag, Marianne, Ann-Helen o Philip for till torget å kolla när Rippa och hans polare kom civil. Ohi on! :D



Dom är lite smått galna när dom kommer, men kul är det! Fast igår var det lite för kallt nästan. Man förfrös tårna av att stå där ute i kylan. Men kul var det!
btw. så har jag inte sett några fördelar alls med den här kylan. Allt fryser ju fast.

Men nu ska jag inte blogga mer idag. Ska gå och "fixa" mig lite inför kvällen. Rippas mommo o moffa, fammo o faffa och hans faddrar sku komma hit sen.
Jupp, men ha en perfa kväll!

Kommentarer
Postat av: faster Ann-Helen

haloi! snubblade över din blogg och ser att ni förlovat er! Grattis till er båda:-)

2010-01-11 / 15:34:49
Postat av: Hanna

Tacktack! :)

2010-01-14 / 14:32:17     URL: http://hannawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?