helg!

Det är fredag och det betyder HELG! Jag, som annars haft världens lugnaste fredagar har fått lite mer på schemat. Annars har jag slutat 09:40. Jag slutar visserligen engelskan då. Men börjar nästa lektion först klockan 13:20. En ganska lååång rast tycker jag. Å det är rätt så tråkigt också, för man har inte så mycket å göra här i skolan, förutom att blogga och göra andra tråksaker på datorn. Ska börja med körkortsteori den här terminen, så man kanske nångång får det där körkortet. Skulle ju vara riktigt härligt, för då skulle jag kunna åka till Jeppis när jag vill. :)

Sen så har jag massvis med läxor att göra ihelg, som ska vara klara på måndag. Men det ska jag väl lyckas fixa. För ihelg ska jag faktiskt hinna med att sova också. Jag fattar inte hur det kan vara så tungt att stiga upp halv 8 till skolan, även om man sover 9-10 timmar per natt.

Och idag är det godisdag också, så jag har tänkt gå till kiosken och köpa lite gooodis. ;) hiih.. mums!


ha en trevlig helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?