Lördag

Oj!!!

Jag som har försökt att komma med på listan över mest aktiva bloggare. Märkte att det är nästan en vecka sedan jag har uppdaterat. Hmm, det blir nog en lång väg till att komma så högt upp på listan i den här farten. ;)
Nä, nu skämtar jag!

Men så där annars så är det helt underbart skönt med helg. Har fått sova ut riktigt ordentligt inatt. Och nu tror jag att dom flesta från familjen är i Palovaara, slalombacke! Å här sitter jag och nördar. Fy skam!
Jag skulle också behöva ta mig i kragen och gå ut, för jag har sån fruktansvärd huvudvärk. Men det är ganska kallt ute så det lockar inte så värst mycket.
Men jag ska väl försöka gå på en kort promenad i allafall.

Igår kväll så var jag och träna med Linda och Emilia. Å sen så hade vi det lite "mysigt". haha.
Bortsett från alla hemska och otroligt farliga ljud som vi hörde. Men äh, vi överlevde ju det hela. Så det var ju inte allt för hemskt.



Men NU ska jag gå ut! Ha en bra dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?