Visste ni

att jag vill - åka hem nu från skolan.
att jag har - hållit godislöfte i 4 månader, men började och äta igen efter det.
att min senaste kyss - var fantastisk.
att jag lyssnar mycket på - lugn musik.
att jag funderar på - framtiden.
att jag pratar – ganska lite bland okända människor.
att jag inte gillar – fredagar, i skolan!
att min första riktiga kyss – var när jag blev tillsammans med Rippa.
att jag avskyr när folk snackar - skit.
att kärlek är – underbart!
att jag gillar – att spela piano.
att jag alltid kommer att – Kort.
att jag är förälskad i – Rippa.
att sist jag grät var – för en vecka sedan.
att min mobiltelefon är – rosa och bäst.
att när jag vaknar på morgonen – så stänger jag av väckarklockan så fort jag bara hinner.
att innan jag går och lägger mig – käkar jag ett ordentligt kvällsmål.
att idag har jag – köpt ett nytt klädesplagg.
att jag just nu tänker på - kvällen.
att i kväll ska jag – träna för mig själv
att i morgon kommer jag – förhoppningsvis vakna utvilad.
att jag hoppas –  på att Rippa kommer hit ikväll.
att jag verkligen vill- att Rippa kommer hit.

Inget att skriva om, så det fick bli en lista! Å jag älskar att göra såna här listor. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?