Blixten!

Blää! Vilket pissväder det är idag. Och jag som var tvungen att ta mig till jobbet med vespan.
Var som en dränkt katt när jag kom fram till Pajala. Det bara rann vatten från mig.
Det var verkligen inte härligt att köra.
Har inte ännu torkat helt på byxorna, trots att det gått 3 timmar sen jag kom fram.
Å just efter att jag tog av mig hjälmen när jag kom fram, så kom världanas åskväder. Tur att jag hann fram innan det bröt ut. :)





-
Å jag fattar verkligen inte varför jag är så trött, har ju ändå hunnit sova 8,5 timmar inatt.
Min kropp har väl blivit van med att sova 10-11 timmar varje natt. Men nu får det vara slut med det.
Man kan ju inte gå å sova hur tidigt som helst ändå. :b
Å när jag far till Jeppis har jag bestämt mig för att jag ska försöka komma ut på en jogging-tur
varje morgon. Får se hur det blir med det. Tvivlar nog själv lite på att det kommer bli så. ;) haha
Men jag har nu i af varit riktigt duktig på att spring. Har varit varje dag hittills den här veckan.
Å ska nog fara ännu ikväll, imorgon och på lördag. Sen far jag till Jeppis på söndag. :D
Å den här gången SKA jag till PowerPark med Rippa. För nu är han ledig åtminstone!

jobba jobba joobba!
Fast det finns inte så mycket å göra här idag. Är faktiskt väldigt lugnt!
Å det kan vara rätt så skönt ibland..

Ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?