Detta fält måste fyllas i

Sista veckan på jobbet har börjat, och det känns ju helt fantastiskt.
Nog för att det bara är måndag ännu, och jag ska klara av 4 dagar till här. Det SKA gå! :b
Och det kommer att gå. Så länge inte jag behöver ta emot finska och spanska badgäster!
Förstår nämligen inte deras språk så värst bra. :p

Helgen har annars varit rätt så chill, har inte gjort allt för mycket. På fredag for jag med Linda, Jenny och Marianne å käka på frasses. Sen gjorde vi inte så värst mae faktiskt. Och på lördagkväll
satt jag hemma. Fick höra sen dagen efter att gänget hade varit i skolan. Hade missat det helt och hållet. :)
Men så kan det gå ibland. :)

Alltså jag hade mer än gärna börja köra hem nu redan, men nej! En timma till ska jag
sitta här och stirra in i väggen. :) haha!
Ne, ja skoja bara! Ska sluta å klaga, för jag får nämligen börja å vikariera här sen till hösten.
Och vem tackar inte ja till ett så här enkelt jobb?! :b Åså äre ju najs med penkki som
kommer in sen på kontot..


Rösta på mina skor, så är ni väldigt snälla!
Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Nu ska jag gå och kika om jag har något jobb att utföra!
Annars blir det å spela tills jag slutar.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?