Första dan på jobbet!

Sitter och bloggar på jobbet, kanske inte man brukar i vanliga fall göra det.
MEN, när man jobbar på badhuset är det ett undantag, för här finns inget att göra just nu.
Har inte gjort nånting sedan lunch. På morgonen städade jag bara lite grann. 
Åså får jag börja 09.00 varje dag och slutar klockan 15.00, bara 6 timmars dagar. Men jag får ändå skriva upp 8 timmar. Hur najs är inte det? :D
å på fredag får jag vara ledig för att det är marknad.
 Rätt så chill yobb och man säger så. :b
Och så slutar jag ju om en timma, och då styr jag kosan hemåt.

Sen så söker jag skjuts till Jeppis nu till helgen, men ingen har hört av sig ännu. :)
Å jag måste leta vidare efter någon som har en plats över till mig. Skulle bli riktigt glad om jag hittar någon.
Eftersom jag vill väldigt gärna dit. Och så är jag ledig på fredag, så det skulle vara ännu bättre
om jag slapp till Jeppis redan på torsdag. Men det är bara en dröm. :D haha!

Men nu kära vänner, ska jag loocka runt på en massa andra bloggar. :)



ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?