Nattuggla!

Fick för mig att jag skulle skriva ett inlägg nu, fast det är mitt i natten.
Jag ska snart krypa ner i min sköna säng och sova tills jag är helt utvilad.
Kan säga att sängen lockar väldigt mycket just nu, är rätt så trött. Men jag har som vanligt
suttit och spelat yatzy på blip. Det är beroendeframkallande, jag lovar!

-


-
Nu efter helgen ska jag äntligen börja på min sista arbetsvecka för den här sommaren.
Sen tar jag sommarlov igen, och det ska bli helt fantastiskt skönt!
Hoppas bara på att vädret är fint då också, så att man hinner få känna av lite värme
och förhoppningsvis få lite mera färg på kroppen. För det sitter ju aldrig helt fel.
Sen så tänker jag bada, masssssssor!
.
å nu tänker jag sova !
-
nattiiinat! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?