Onsdag

Sitter på jobbet och bloggar igen. Men idag har jag äntligen fått lära mig kassan så jag har inte haft så mycket dö tid idag, och det är ju alltid skönt. Imorgon börjar jag först klockan 11, men då måste jag
jobba till 6-7 tiden på kvällen. :/ Lite tråkigt är det, men jag måste hjälpa till och tömma
cafét nu innan marknaden, för det är nån som ska hyra lokalen och ta in egna saker dit.
Men det är ju sista dagen på den här veckan imorgon, så det gör ju inget. För på fredag sticker jag
till Jeppis. :) Usch, två veckor utan Rippa har varit 2 tråååkiga veckor. Speciellt helgerna!
Eller faktiskt kan jag medge att Tärendö möte var rätt så skoj även om jag inte
kunde vara med Rippa. För jag hade ju allt lite kul med mina tjejor. Så där lagom kul i af. :b
Fast tråkigt att Linda blev sjuk och inte kunde komma på u-samlingen på lördan. :s

Och ihelg blire å fara på Larsmo möte, möten i Finland är inte alls lika roliga som i Sverige tycker jag. ;)
Men nå ska det väl gå ändå.
Förövrigt så slutar jag om 25 minuter, men det är rätt så dött här nu, så jag behöver inte sitta å vakta
kassan nu just. :) Annars har jag haft mycket å göra där hela dagen. Så det är ganska skönt när det blev lugnt nu en stund. :D

Ikväll blire antigen å städa eller ragga bilreeejs med en viss person. ;) haha!



see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?