Torsdag dååå!

Ohh, känner mig så där konstigt glad idag. Undra om det är för att jag vet att jag jobbar sista dagen på den här veckan? Och ska åka till Jeppis imorgon och få träffa min snygging! ♥
Livet känns verkligen på topp just nu, om man glömmer alla tankar som har med körkortet att göra.
För det suger, verkligen!
Så därför suddar jag ut alla körkorts tankar nu, så jag kan leva litvet..


Albin och Rippa får va på bild, bara för att dom är så söta! :)

Annars så är Pajala Marknad i full gång nu, eller folk håller på å fixar och donar här utanför badhuset,
med en massa grejs som dom ska sälja imorgon på marknaden. :)
Rätt så skönt att man sticker härifrån. Jag jobbar till kanske 6 ikväll, sen måste jag dra fort som bara
den till Keros och städa med Linda. 2 olika jobb på samma dag.. Men det ska jag nog fixa,
för imorgon får jag sova tills vi åker till Jeppiiis!!! :D
Kom på idag att det är Ohi On imorgon för en hel del, så då far jag Å Rippa säkert till stan å kollar på dom.
För dom brukar vara rätt så galna faktiskt.. :b


äh, ska gå och fortsätta jobba! Men väntar på att jag ska få gå å käka, är döhungrig!


bye!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Här bloggar jag: http://limegront.blogg.se/

2010-07-14 / 10:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?