Åka karusell och äta karamell !

Har städat mitt rum idag, och det är alltid lika skönt efteråt. Siktar på att städa rummet minst en gång i veckan så att mina husdjur inte återvänder. För det vill jag absolut inte. :)
Annars så ska jag nog bara slappa idag. Om det inte blir jobb ikväll?!
Ska vi ta det ikväll, eller imorgon Linda?! :b
Om vi ska ha betygsvakan på torsdag så äre bäst å göra bort det före. :)
-
Vet ni en annan sak, jag kanske drar till Jeppis på söndag.
Väldans najs, om man säger så.
Ska försöka få med Rippa till Power Park! Men han är en sån fegis så han törs
inte åka alla dom där bästa karusellerna som jag älskar att åka. :D
Men hoppas att jag lyckas lura med honom ändå. ;)
-
åååh, jag älskar att åka karuseller. Speciellt den här! Så otroligt skööön!
-
nu ska jag drömma vidare :D
Kommentarer
Postat av: Nina

uusch, den där karusellen är den värsta av alla i powerpark! åker ALDRIG mer den, trodde jag skulle dö.. ryys.:) ska du åka med oss till jeppis förresten, eller åker du me nån annan?:)

2010-06-08 / 18:40:06     URL: http://neone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?