För andra gången!

Nu känner jag att jag bara måste uppdatera igen. Jag hittade en alldeles ny dator i bibblan, med ny, stor skärm och ett nytt tangentbord som är helt underbart att skriva på. Så bara därför uppdaterar jag. För att dom här tangenterna är så sköna att skriva på. :)

Annars så har jag slutat för dagen, för längesen. Redan halv 10. Men jag har inte sluppit hem ännu, men gör det väl säkert kanske ganska snart. Förhoppningsvis!
Tycker att det var rätt så onödigt att jag kom till skolan idag ens, på morronen gick jag bara å snacka med min engelska lärare om mitt betyg. Och det var ju iofs rätt så viktigt. Å jag blev verkligen överlycklig! :D
Men sen var vi och lyssnade på Mikael Niemi, en Pajala-författare. Han skulle introducera sin nya bok, och fatta vilken barnslig nivå han skriver på. Han sa att det var en ungdomsroman, men man kunde nästan tro att den var riktad till småbarn. Sen så hade han verkligen ingenting vettigt att kläcka ur sig. Bara en massa skit saker som man är helt ointresserad av. Jepp, den bild jag haft av honom innan han kom, är fortfarande likadan. :b

Sen så där annars så äre ju helg nu, och ikväll kommer min gullunge till mig. ♥ Fantastico.
Hoppas bara att det blir vackert väder på helgen så att man kan hitta på nåt trevligt där ute.
Inte för att jag vet vad det skulle vara, men det är bara härligt att kunna vara ute och sola på studsmattan t.ex.
Nåjooooo!

Dags att bege sig! ;)

hare najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?