Love is in the air

Satt och kollade på Victoria & Daniels bröllop igår, så mycket jag bara hann. Jag tycker dom är rätt så gulliga faktiskt.
Har läst en massa bloggar, där dom bara tycker att det är skit hela bröllopet. Säkert har det kosta en hel del, men
det är väl säkert värt också. :)



Hann inte kolla vigseln, men kolla den efteråt på repris. Eftersom jag och Rippa sku vara hos fotografen klockan 17 igår. Vi for och tog förlovningsfoton. (lite sen kanske, men). Nu är dom äntligen tagna, å vi hade tänkt ta själv först. Men vi sket i det och for till ett proffs istället. ^^, haha!
Hoppas bara att man kan välja ut nån sen.
Sen på kvällen for vi först å hälsa på Rippas moffa till sjukhuset, å sen hade Janina & Daniel förlovningskalas, då var vi på det. Sen for vi till en stan en sväng, men det var liiiite skit väder ska jag säga er.
btw. när vi for till fotografen i Nykarleby så börja det regna och åska så mycket att man inte såg ut heller, fast man hade på vindrutetorkarna på snabbaste läget. Åså hagla det så hårt så det lät som att nån slängde stenar i rutan. hahah!
Rippa mobba mig lite för att jag satte händerna för huvudet. (jag trodde att det var blixten som slog ner på bilen). hah!
 
Idag var det ju tänkt att jag skulle åka hem igen från Jeppis. Men när jag vakna på morronen så ändra jag mig. Såklart!
Jag visste att det skulle bli så. Men vadå, det är ju sommarlov och allt. Så vad gör det? :D Åså har dom lova bra väder
hela veckan. Å kanske nån dag far jag till Jontti & Jenny, om jag slipper dit. :)
Nåjo, på fredag för i af Rippa hem mig. Gullungen min, som alltid ställler upp. :b

yep, nu ska jag draaa mig!
syns när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller med dig, det var riktigt fint :) Alla som klagar är bara avundsjuka för att dom inte får lika påkostat bryllop ;p hhöö

2010-06-20 / 20:12:56     URL: http://lindawahlbeerg.blogg.se/
Postat av: Hannna

Ja, det måste nog vara så :D

2010-06-21 / 11:34:03     URL: http://hannaawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?