Onsdag

Är väldigt lat med det här att uppdatera bloggen.
Intresset finns liksom inte. :p
Sen så har jag aldrig nånting roligt att skriva, det blir oftast bara det där samma.
Vad man har gjort under dagen, eller vad man ska göra.
Och det kommer nog att bli så i det här inlägget också. ;-)
-
ahja, igår var jag till Luleå med Marianne. Jag köpte en hel del nya kläder, och det är ju alltid lika
trevligt att fylla garderoben med nya kläder. Men man blir ganska slut i fötterna av att traska på stan i ca. 7 timmar.
Men det är lätt värt ju. ;b
-
Ihelg är det ju möte i Tärendö, och jag hoppas så innerligt mycket att Rippa kan komma. Annars lär det bli ett lite tråkigare möte. Men självklart kan jag ha kul med alla mina söta tjej kompisar. :D
och efter mötet börjar jag jobba, i 3 veckor ska jag jobba på badhusets café. Får se hur det blir, knappast något höjdar jobb, men det funkar väl säkert. :)
-
btw. äre bara jag som tycker att veckorna ruuuusar iväg nu för tiden?!
-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?