Såna krejjer!

Dagen började med storstädning av mitt rum. P.g.a mina husdjur tydligen hade flyttat in till min säng igen. Ska nog börja ta betalt av dom snart, dom kan ju inte tro att dom ska få gratis boende. Och för det andra så vill jag helst av allt inte dela säng med dom heller. Små söta larver!
Får väl ta hit anticimex snart, så får dom cleana upp min säng. :) haha.
Nämen så farligt är det inte, men rätt så äckligt. Men nu är dom än en gång borta, och jag hoppas att dom aldrig mer ska återvända. :b
-
Å sen så har jag och Rippa till och med hunnit vara till Pajala. Tyvärr så var hälsobutiken stängd idag. Så att säga!
-
NU, ska jag dra med Rippa ut i värmen, åså ska vi käka glass!
-
ha en bra midsommar :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?