Sommarlov !

Har varit väldigt lat, och har verkligen inte orka uppdatera bloggen.
Nu ska jag göra det, och lägga in lite bilder från avslutningen. :)

Annars så ska jag imorgon till Jeppis med Emil & Nina, härligt! Ska ta med körkortsboken och plugga hela veckan. ;) Får se hur mycket det kommer bli av det. Säkert inget om jag känner mig själv rätt. ;) haha!
Men ska försöka plugga lite grann i af. För jag har ju trots allt bokat teori och uppkörning, då kan det vara bra om man kan lite innan man gör de. :b

Jep, nu ska jag slänga in några bilder. Sen fåre vara bra. Ska fara å kolla om nån människa är blitz sugen. :b


Studenterna 2010 !

Jakob, Camilla, Marianne, Josef och Jenny tog studenten. :)

Jenny, Marianne och Camilla. :)



Josef spelade en vacker sång. :)

Emilia, Linda och Jenny i kyrkan.

OP3 får sina slutbetyg. :b

Å nu tänker jag inte skriva nånting mer här idag. Vi hörs nästa vecka. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?