yep!

Skit tråkigt att sitta å vänta tills Rippa kommer hem från jobbet. Har bara suttit å ritat, kolla på ett program och nu tänkte jag lägga mig ner och läsa lite i körkortsboken. Om jag orkar dvs. :)

Åså vaknade jag av att N-B ringde till mig (bilskolläraren). Lite efter 8 på morgonen, usch va arg jag blev. Jag kunde ju inte somna om, och jag som tänkte att jag skulle sova länge så att det inte tar lika länge tills Rippa kommer hem.
Han trodde ju att jag hade en körlektion på morgonen. Men icke, jag är ju i Jeppis. Han hade bara skrivit "Wahlberg" på sina papper, kanske var det Linda som skulle ha körlektion?! :)

Jag hoppas på en aikka najs vecka. Skulle vilja dra till PowerPark nån dag också, men Rippa jobbar ju hela veckan. :/ Men kanske far med Emil & Nina, om dom far då. Så får jag i af åka lite karuseller. ;) hehe!

näh, nu ska jag ta mig i kragen och plugga lite körkorts.

ha en bra dag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?