Bilder från sportlovet!

Detta har jag gjort under lovet. Åkt slalom och umgåtts med folk och sovit förstås! Inte så mycket mer än så!
Eller ja, tagit skoterförarbevis också..

  

 

Till Pullinki/Svanstein Ski med en massa tjejer! (Har dock bara foton på mig, Emilia o Marianne därifrån.)

Sen har jag så klart varit i våran egen slalombacke här i Sattajärvi.

Palovaara, med folk från alla byns hörn! Otroligt härliga sportlovsdagar har jag haft där. Men vackert vårväder!

 

 

Jag har haft ett helt fantastiskt skönt lov, fått vila ut mig riktigt ordentligt. Och framförallt haft KUL!
Nu är det bara att börja ta tag i studierna och komma tillbaka till verkligheten, vilket jag inte ser som nån så där jätte kul grej! Men det är ett måste!

Hoppas ni haft ett lika trevligt lov som jag haft! :)
Kommentarer
Postat av: Jennie w,

Skönt att var hemma i byn ? eller.. Hahha :D Vi var där i helgen, det var grymt skönt å va vid backen på lörda. vi ses.. :)

2010-03-15 / 09:46:08
Postat av: Hanna

Nå är det rätt så skönt att vara hemma, kunna fara till slalombacken och njuta alla vackra dagar. Men om jag ska va helt ärlig så skulle jag hellre vara i Jeppis. Har ju Rippa där, å det är tråkigt å va utan han. :p

2010-03-15 / 14:54:59     URL: http://hannaawahlberg.blogg.se/
Postat av: Jennie w

Okey, så det betyder att du tycker jeppis är bättre. erkänn... =P hahha :D nä, ja tror nog ja förstår dej. men.. :)

2010-03-16 / 13:54:49
Postat av: Hanna

Ja alltså, nå händer det ju lite mer där. Jag trivs bättre där! :p Men nå är det ibland skönt med lugnet här också.. :)

2010-03-16 / 17:38:01     URL: http://hannaawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?