heeej!

Nåjo najs!

Sitter i bibblan och snokar runt på bloggar och sånt. Ska så småningom börja promenixa till kunskapssmedjan. Vi har öppet hus där idag, och då måste vi hålla på och kolla blodtrycket på folk som vill de. Jag är ingen expert på det, brukar höra lite fel och inte höra alls ibland. ;) Men spela roll!

Beslutsångest har jag också. Jag vet inte om jag ska åka till Jeppis imorgon eller på torsdag. Skulle jag haft lov nu så skulle beslutet vara helt enkelt. Men nähäj, jag har så mycket skola att tänka på så jag törs inte ta något beslut. :b De är jobbigt!!! Måste fundera ikväll, sen ser jag hur det blir. Skulle helst undvika att åka med tåg till Jeppis. Vet faktiskt inte hur många gånger jag sagt "det här var då sista gången jag åkte med tåg till Jeppis". Men det har bara blivit fler gånger hela tiden ändå.

Å nu kom Marianne, så nu ska jag dra! :D
Kommentarer
Postat av: alexandra '

hoppas du får en mysig tisdag!

2010-03-30 / 12:05:43     URL: http://igotmyownthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?