Order från Linda!

Ojdå! Har visst fått klagomål av Linda nu, jag uppdaterar tydligen för sällan här på bloggen. Jag som trodde att en vecka mellan varje inlägg var ganska bra uppdatering. Men nej!
Kan ju berätta lite om vad som hänt under veckan, inte för att jag har haft så mycket annat än skolan.

Har i af varit till Palovaara 3 kvällar den här veckan. Måndag och tisdag agerade jag skidlift åt småsytrarna och deras kompisar. Men ikväll har jag varit dit med några gulliga tjejkompisar. :) ♥ Det var riktigt trevligt, vi åkte ner några få gånger för backen, och sedan stod vi och grillade korv runt en liten, men ack så mysig brasa. Å sen åkte vi hem igen. Kul var det! Det måste göras fler gånger, när fler tjejer kan vara med. :)


Inte från ikväll, men det är i af från backen en lördag i Mars..

Igår var jag och Linda å jobba. På keros, städjobb! Kanske jag missat å säga att jag har börjat å städa där?! Hmm, vet inte.. Men i allafall så var jag tvungen att hoppa på skidorna och åka dit. Ma o Pa jobbade, så ingen kunde skjutsa mig. Så jag tog på mig skidorna och åkte över sjön. Som tur var så tror jag att ingen såg min otroligt fuula vurpa som jag utsattes för vid en lång nedförsbacke med en brant kurva. Det gick liksom inte att bromsa. ;) Så där låg jag helt plötsligt i snön och gapskratta för mig själv. Samtidigt som jag var ARG som ett bi, bara för att jag var tvungen att åka skidor..
Men jo, det är historia!

Jag har hunnit vara på skidor en gång idag också. På skol-idrotten, det gick inte heller som vi tänkt oss. Börja med att jag tog bakhala skidor, kom knappt framåt. Vi åkte en bit, och vände sedan och tänkte åka tillbaka. Läraren kommer och åker i kapp oss, och är rasande över att vi inte åkte så långt som en elitidrottare åker, och dessutom inte i samma takt. Shit! Vi var verkligen tvungen att vända om igen, åka tillbaka en lång bit, en extra lång bit. Han var faktiskt otroligt arg. Jag har aldrig sett han så arg förut, inte på oss i af. Han gjorde oss på lite ruttet humör efter det. En aning gulligt av han va?! SUCK! Snart har vi lov, från skolan, och från idrotts läraren. UNDERBAAART!

Imorgon är det helg, och det känns helt fantastiskt. Vi har bara en lektion på hela dagen. Ska kolla Titanic på engelskan, så det är helt chill. Och sen på kvällen kommer MITT HJÄRTA hit!!!!!
3 veckor sen sist. Ni kan inte förstå vilken känsla...



NU, ska jag dra och käka ett rejält kvällsmål och sedan dunsa ner i säng!

Varsågod Linda, här fick du ett inlägg! ;) långt, dessutom!

Kommentarer
Postat av: Línda

Tack för den nöjesläsningen :)

Men vi närmare eftertitt hade jag ingen anledning att klaga på din uppdatering, eftersom jag inte var mycket bättre än dig. Trots att jag själv tyckte det var nyss jag skrev. ;) haha, nåja men nu har jag också uppdaterat lite grann med bilder åtminstone. :)

2010-03-25 / 22:06:19     URL: http://lindawahlbeerg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det går så fort en vecka :) åså glömmer man bloggen helt å hållet ;)

2010-03-26 / 07:15:30     URL: http://hannaawahlberg.blog.se
Postat av: Linda

Jaa. tyvärr är det så! :)

2010-03-26 / 13:24:50     URL: http://lindawahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?