Salem Al Fakir



Denna låten är bra, i mina öron! ;p


Uschja, har magkramp. Vet inte riktigt va de är. Men ont gör det i allafall. Men jag ska ändå trotsa det, och fara till slalombacken en sväng efter maten med Rippa. Han måste ju annars bara höra på mitt klagande. Så jag ska inte va så dum å låta han bara höra på det hela dagen. :)
Sen va som händer ikväll, det vet jag inte ännu. Jag å Rippa fundera på att fara ut å köra skoter nånstans, men får se om vi får låna nån skoter med lysen. :b Planer planer! Men får se nu, kan hända att det inte blir nånting alls. Beror bara på vad min mage säger.. :)


Nu ska jag i allafall försöka fara å äta lite mat, och se om det blir bättre!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?