Tisdag !

Fick ett infall, som jag får väldigt sällan.. Kom på att jag skulle fara ut och åka skidor.
Jag som hatar skidor. Men jag fick för mig att jag ville ta mig en skidtur, helt ensam!
Eftersom jag kände att jag behövde vara ensam ett tag, friska huvudet lite grann.
Har inte haft världens bästa dag idag, så därför var det mycket skönt! å nu är jag faktiskt
stolt över mig själv, att jag tog mig ut på spåret. :) Ett varv runt elljusspåret!
Ska börja ta tag i min träning nu igen, har varit utan den så länge nu. Sen så har jag börjat
hålla godislöfte IGEN! Får se hur det går med det. Säkert bryter jag det på fredag, men då
är det så. :)
btw. så planerar jag redan för påsklovet, har just kommit tillbaka till skolan efter sportlovet.
Men det är ju verkligen inte länge kvar till påsk nu. Endast ca. 2 och 1/2 kvar i skolan innan
vi har påsklov. Då ska jag troligtvis passa på att åka till Jeppis igen. Blir nog inte att jag åker
dit före det i allafall. Rippa får komma hit när han har tid. och dvs. näst, nästa helg!
MEN, nu känner jag doften av mockarutor som lillsyrran bakat, så jag ska nog ta en smakbit!
CIAO!
Några bilder som jag tagit på Zindy ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?