Torsdag

Jag skrev i förra inlägget att jag fick ett infall till att åka skidor.
Men vill ni veta en sak? Jag tyckte faktiskt att det var riktigt härligt att åka, så nu har jag åkt varje dag hittills den här veckan. :) Det är så otroooligt skönt att bara åka där helt ensam och tänka och fundera på en massa saker och ting.

Veckan har snart rullat iväg, ganska fort! Men jag väntar bara på nästa helg nu. Rippa kommer inte i helg, så det är en sån här lite sämre helg nu om man säger så. ;) Men jag ska väl klara mig en vecka till utan honom.. Även om det är jobbigt !!!

Å nu ska jag börja göra mig klar för sängen som väntar, skönt att hoppa i säng när man haft ut sängkläderna på vädring :D
Kommentarer
Postat av: Linda

Eeey, nu är det dags att uppdatera Hanna lilla. jag har vart in på din sida 10 000 gånger med finner bara samma inlägg! :D UPPDATERA nu så jag har nåt att läsa juuu ;)

2010-03-25 / 09:55:26     URL: http://lindawahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?