Torsdag!

Whatta ?
Kan inte fatta att det var så längesen jag skrev i bloggen. Jag trodde jag skrev bara för nån dag sedan.
Men jag kan ju säga att det inte händer så mycket speciellt här, jag bara jobbar känns det som, och
hinner inte med så mycket annat.
Igår kväll skulle vi gå ut på en promenad med hunden. Men nej, det blev ingenting av det. Om man säger så här
att det är inget vidare väder här, och igår var det ännu värre. Blåst och snöstorm! Så då hoppa vi i bilen och for å käka
KorvGörans Kebab istället. ;) Ja jag vet, vi är laaaaata! ibland..


Jag håller på och funderar vad man ska hitta på och göra under sportlovet som börjar nästa vecka. Har ni tjejer i Sattajärvi kommit på nånting som man skulle kunna göra tillsammans?! Skulle vara trevligt träffas allihopa och hitta på nåt kul. Eller vad säger ni?! Annars så har jag funderat på om jag kanske skulle åka till Kiruna över nån dag, eller några dagar. Men det är bara en fundering..

Nu blev det stopp i min hjärna!

btw, så börjar jag klockan 14 idag, och det är sista dagen på praktiken! Rätt så skönt!

Kommentarer
Postat av: Victoria

I datg har vi fått STRÅLANDE sol här ;P Nice...

2010-03-04 / 13:05:30
Postat av: Jenny

Hej Hanna! Ni är nog välkommen hit nån dag! Hoppas inte du hinner fara hem innan vi sett skymten av dig. :-)

2010-03-04 / 16:32:58
Postat av: Hanna

Jaså!



Jenny: Skulle så gärna komma dit å träffa er, är så längesen. Men jag har bara haft kvällar den här veckan, å troligtvis far jag hem imorgon. Men OM jag är kvar ännu över helgen, så kommer vi nån kväll på helgen. :)

2010-03-04 / 21:06:27     URL: http://hannaawahlberg.blogg.se/
Postat av: nina

Kom till Kiruna! jag röstar för det;)

2010-03-04 / 21:59:54     URL: http://neone.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha! Skulle ha kommit dit om inte allt folk skulle komma hem. Hörde att Andreas o Milla och Markus o Lisa skulle till Satta. Så då ids jag inte åka bort. Måste ta och komma nån helg istället, när alla är hemma där :)

2010-03-05 / 10:46:15     URL: http://hannaawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?