härliga tider !

Jej, då var sommarjobbet färdig fixat. För min del blir det att jobba i 3 veckor på badhusets café, inget höjdar jobb precis. Men jag ska väl lyckas stå ut, och så får man ju pengar. Så jag ska väl klara mig.. 5-23 Juli jobbar jag, om jag minns rätt. :) Så det blir ju ändå 7-8 veckor sommarlov, naajs!
--
Och sådär annars så har man inte ett skit att göra i skolan nu dom här sista veckorna. Idag har jag inte gjort någon nytta alls där. å imorgon har jag bara engelska på morronen, som slutar ca. halv 10. Så då tar jag vespan dit, så jag kan åka hem efter det. Man börjar verkligen känna att det närmar sig sommarlov när det är lugnt i skolan och dom flesta är glada och klär sig somrigt. :) mys ! å vet ni, imorgon kväll så ska vi fara några tjejer och inviga vår första bastu-kväll i pentas, för den här sommaren. Spela kubb, käka gott, och ta sitt första dopp. Hur skönt på en skala? :D
lovely ;b
--
Just har jag städat lekstugan åt lillsyrran, ifall hon ska leka där i sommar. :p Kanske dom inte leker med dockor nu förtiden. Om inte annat så får jag väl själv gå dit och leka. Får säkert med mig nån kompis i allafall! :D Men åtminstone så såg det ut som ett bombnedslag när jag började, men vackert efteråt. :)
nu ska jag fara å fråga farzan om vi inte kan fara och övningsköra.. hope.
--
i pentas förra sommaren..

--
skvallerbytta.. :@
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?