Jag svävar på rosa moln!

Ååh! Jag har haft en helt fantastisk helg. Min älskling har varit här och solen har varit framme hela helgen och bara spridit värme och lycka till alla. :) Sommaren är här alldeles snart..
Och nu äre bara endast 4 dagar kvar till nästa helg. Då ska jag troligtvis till Jeppis. Har inte varit där sen påsk, så det börjar vara ett tag sedan. Men nu ska jag dit när jag en gång slipper. :)
..
Har egentligen inte så väldigt mycket å skriva, ska försöka ladda för en super-lätt vecka i skolan. ^^,
Laddar med lite hockey nu, Sverige mot Kanada, 3-1 nu just! Skönt att Sverige leder! :D MEN, allt kan hända! Och snart ska JAG krypa ner under mitt täcke och bara drömma om Rippa! ^^, myyyyys!
.
ÄH, ha en bra natt! Sov gott! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?