Klaga, klaga!

Usch! Jag har sån väldans ånget. Har verkligen ingen lust med att fara och övningsköra med Nils-Bertil idag.
Noll motivation! 
Måste ändå fara och köra, för man måste tydligen avboka en dag före ifall man inte ska köra. Och jag, jag ska köra om en halv timma.. SUUUCK!
Vet inte varför jag inte har nån lust, kanske för att det är så otroligt hett där ute, och då har man absolut ingen lust med att sitta inne i en bil och stekas.. Nåjo, jag sk väl hoppas på att jag klarar det här galant. Efteråt kommer det nog kännas bättre. inbillar jag mig åtminstone. :)

Och
ikväll blir det jobb, städning på keros. Men efter det äre ju typ helg för mig. Har bara en lektion imorgon. Va?! Oj, det hade jag inte ens kommit ihåg själv. Men sååå najs! Efter det äre helg, för på torsdag morgon åker jag till Jeppis. ÄNTLIIIGEN!
Ser framemot det som bara deeen..


det är blev lite som ett klagoinlägg, men jag har faktiskt så fruktansvärt tråkigt nu. Har ingen att vara med här på skolan nu. Linda är hemma. (tror ja) Emila är på kunskaps, och här är man ensam allena i bibblan. :p

tsss, nu ska jag ladda för en körlektion!




hejs!
Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas vi ses! :)

2010-05-18 / 14:29:31
Postat av: Anonym

Jo, det gör vi nog. Om inte annat på mötet :)

2010-05-18 / 16:41:54     URL: http://hannaawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?