Måndag

Jag känner sån otrolig ångest för skolan nu just. Även om jag vet att det knappt är nånting kvar innan sommarlovet. Men ändå! Gjorde ett sluttest i engelska idag, och jag hoppas så innerligt mycket att jag har klarat det. Annars kommer jag att bli ännu mer arg på skolan. Eller rättare sagt på lärarna. (vissa av dom i af)
Ringde till Inger idag, och hon blir heller aldrig nöjd med det vad man gör.
Men annars så är det ju helt lugnt den här veckan. Idag har jag varit i skolan, och kommer troligtvis inte behöva fara dit på resten av veckan, eftersom jag inte har nå lektioner nå mer. KANSKE måste fara dit på fredag, Mikael Niemi ska komma dit och då kanske jag måste fara och lyssna på honom. Ifall det är obligatorisk närvaro. Annars skiter jag i det. :)

Imorgon ska jag försöka baka nånting hit hem när jag ändå är ledig. Kanske pizzabullar, eller nå bröd?!
Får se..
å ikväll troooor jag att jag ska umgås med Marianne, en blitz-kväll kanske, om hon är med på det. :)
--
Tycker att Danmark skulle ha vunnit! Dom var lätt bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?