Mat utan tjat!

Nu är äntligen min design fixad!

Idag har jag hemstudier, har gjort klart psykologi uppgifterna och storstädat mitt rum väldigt ordentligt. Alltid lika skönt efteråt! Och ikväll ska jag först å jobba, sedan plugga så mycket som jag bara orkar till provet, som jag har imorgon.
Igår skulle egentligen jag och Linda sälja, men vad vart det av det? INGENTING! ehm..
Vi sålde alltså NADA! Är vi lata så är vi. tsss ! Är ju inga försäljare direkt. Blir nog att bara sälja till familjen och sånt istället då.
mhhmhm, snart måste jag fara och hämta Maria från skolan, jag lovade henne att jag hämtar henne med vespan. Och efter det så blir det matlagning, inte så komplicerad middag, utan väldigt lätt. Makaroner och korv! Ibland kan det också vara gott faktiskt. Och nu är jag riktigt sugen på det, så därför får det bli dagens middag!

Å vet ni vad, jag hade världens jobbigaste dröm innan jag vakna imorse. Jag drömde att det var torsdag och att Rippa var på väg hit. Sen vakna jag, och hade ångest över att det bara är tisdag. Sen somna jag om, och började drömma på SAMMA dröm igen. Och i den drömmen så var han nästan framme. Sen vakna jag, somna om och fortsatte drömma på samma dröm än en gång. Och i den drömmen så kom han hit. Fatta va störkko å vakna och komma på att det inte är verklighet. Drömmar kan vara så dumma ibland!
..
mm, å före det så hade jag en farlig dröm, jag drömde att jag och Maria var jagade av nå ryska jägare som skulle döda oss, å vi sprang in i en kolsvart skog, såg ingenting och plötsligt sprang vi på en liten, liten flicka som var där alldeles ensam. Usch, värsta mardrömmen! :s Scaaaary movie! ;b tsss!
.
..
och NU, ska jag kolla lite Wipeout och vänta på att tiden ska gå.
Kommentarer
Postat av: Ida

Gillar din design. har du gjort den själv?

2011-05-10 / 15:46:39     URL: http://babelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?