Molly Sandén - Gabriellas Sång

Nu mina vänner, jag har haft den här sången i skallen nu under hela veckan nästan..
Tur den är fin i allafall. Men det är ganska störande att gå omkring och sjunga samma
sång hela tiden. Folk blir less! :p
.


Sådär annars så har helgen varit helt okej. Fredag for jag inte ut, gänget spelade brännboll.
Men jag var så förkyld så jag ides inte fara och anstränga mig. Men igår kom gänget
hit till oss, så då fick man träffa lite folk i af. :)
MEN, nu är det åter igen en söndag, och en ny skolvecka väntar. Tur den bara är 3 dagar lång.
Sen blir det långledigt, och då kommer troligtvis min gullunge hit! ^^, Nåt å se framemot igen då!
Fast även om det bara är tre dagar i skolan, så kommer veckan att vara ganska så kämpig.
Har ett slutprov i omvårdnads på onsdag. Måndagkväll måste jag ta tag i min försäljning så att
vi nångång slipper iväg på skolresa. Sen ska det städas här hemma, och på keros. Jepp!
Har man ett jobb, så ska man sköta det. Så är det bara.
Men nu ska jag ta å lira lite yatzy som vanligt. (har nog blivit lite smått beroende).
Det kallas spelberoende! s y c k ! :) men kul är det!
hoppas ni har haft en trevlig helg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?