Prat och saker!

Den här dagen har varit rätt så chill faktiskt. Bortsett från engelska nationella provet (muntliga). För det gick åt skogen! Men inte deppar jag för det. Hade nog inte så stora förhoppningar heller så..
Ikväll så for jag först ut och spela kubb med Julia och våra småsystrar. Efter två matcher kom vi på att vi sku dra till Pentas och checka läget. Längesen man var dit. Så vi tog våra vespor och drog iväg. Tog några foton, dom kommer kanske upp på bloggen senare. Inte nu i alla fall. :) Sen så satte vi oss bara ner där och snacka och snacka och snacka ännu mer. Jaa, när vi en gång börjar så tar det aldrig som slut. Även om vi inte är med varandra lika ofta som förr så finns det hur mycket som helst att prata om. Det är som på gamla goda tider. :)) Och man känner av att man har varit med varann sen barnsben. :b Det finns så många minnen också! :D Båda bra och mindre bra. ;p haha!
--
några bilder som blitt tagna vid olika tillfällen.. :p maaassssor av minnen som sagt :D
Finns ju trots allt en hel del andra saker som vi gjort tillsammans, men på den tiden visste vi inte vad kamera var sååå att säga. :p
--
Och så där annars så har jag bara packat min väska, åker som sagt till Jeppis imorgon. Och snart ska jag fara ut och köra lite bil, för på måndag sticker jag till halkbanan, och jag vill hinna köra lite grann i af innan vi sticker dit. :) Så man inte är allt för kass.. Men nåjo, ska nog gå och käka nånting innan.
--
Ha en bra helg!
kommer troligen inte bli nå inlägg ihelg :)
Kommentarer
Postat av: josefin R

ojoj.. minns också era (våra) gamla goda tider =)

2010-05-29 / 22:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?