Sådana dagar

Om jag ska vara helt ärlig så började den här veckan helt dåligt.
Den här veckans måndag var den värsta jag haft på flera år. Usch! Jag var så arg och trött!
Vaknade definitivt på helt fel sida. Störde mig på minsta lilla sak helt i onödan.
Men det blev bättre senare på dagen.
Tisdagen började väl också sådär, med engelska nationellaprov i ca. 2 timmar!
Dagen gick så otroligt seeegt på grund av det. Men sen for jag och körde med N-B. (bilskolan)
Gick väl ganska bra, med några små fel. Men man får väl ta dom och inte deppa ihop av det. ;)
Men gårkvällen var bara heeeelt gulligt bra. :)) Först blev det blitz-kväll med Marianne.
Och min älskade, fantastiska Andreas gjorde min kväll till den bästa. Åh, jag blev SÅ glaaad! :D
Nu orkar jag resten av veckan också. Tänk vilken energi en annan människa kan sprida till en.
Det är underbart! ♥
Nu längtar jag bara så fruktansvärt mycket till nästa helg. Vi har bara tre dagar i skolan nästa vecka
och sen ska jag vara med han den där underbara människan! ;)


mig ♥ dig ^^,


Nu har jag till och med lyckats att göra klart ett psykologi arbete och det känns alltid lika skönt när man gjort klart ett arbete. Och just redovisade jag om ett STD-sjukdomar i sjukvården. Så nu är vi klar med sjukvårdskursen. Bara slutprovet i omvårdnad kvar nu, och två kapitel i psykologi! Sen behöver vi inte komma till kunskapssmedjan nå mer under hela tvåan. Häääärligt! :D

äh, va mycket trams det blev nu då.
Nu ska jag fara å käka risgrynsgröt i matsalen istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?