såna saker !

Fy vad kass jag är på att uppdatera bloggen nu för tiden. Får nästan skuldkänslor. HAHA! ;) Knappast!
Men i allafall..

På måndag var jag till halkbanan, och halkade på som aldrig förr. Tyckte att det var otroligt skoj faktiskt. Men ändå skönt när det var över. :) För nu har jag gjort bort både den och riskettan. Hur skönt som helst! Och vet ni vad jag kom på igår? Att jag inte kommer ha nå skola på tisdagar nå mer under hela tvåan. Dock äre ju bara 2 1/2 vecka kvar av tvåan. Men det är ändå så fruktansvärt heerligt! Har gjort HELT klart alla karaktärskurser nu, och kan börja slappa som bara den nu, resten av tiden.



Förra helgen var jag i Jeppis, som ni säkert redan visste. Det var skäjtans skoj där, soligt väder och allt sånt. Och helt underbart att få vara med gullungen, som vanligt..

Nu just sitter jag på kunskaps och chillar, ska nog kanske ta och kolla på nåt program för att kunna fördriva tiden lite. mm, å sen ska jag fara å käka skolans lunch, "Smått och gott" vare visst idag.  Får se vad det kan vara. Hoppas på nånting mumsigt! :D

hare naaaajs!
Kommentarer
Postat av: Linda

Du må vara tankeläsare eller nå, för jag tänkte just skriva att det börjar lukta dålig uppdatering ;D haha

2010-05-26 / 10:30:42
Postat av: Hanna

haha, jamenvisst! Jag har väl haft en sån däringa "bloggtorka" så som di stora bloggerskorna sijer ;)

2010-05-26 / 16:54:05     URL: http://hannaawahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa som di kallart ;D

2010-05-27 / 10:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?