Sol ute, sol inne!

Den här tre-dagars veckan har börjat väldigt bra. Jag känner mig ovanligt glad idag, med tanke på att det är måndag. Har fått bra träning på idrotten, svettades och kämpa på som aldrig förr. haha.
Skönt vare efteråt att ta en dusch! Och nu har jag just haft engelska, och nu bara karaktärs kvar. Men ska nog åka hem och plugga till omvårdnadsprovet istället. Behöver inte gå till Inger så! :)
och imorgon ska jag troligtvis ha hemstudier. Plugga till provet och göra klart psykologin! åååh!
Man känner verkligen att det närmar sig slutet på terminen. Dom flesta är glada och solen lyser! Allt är bara så perfekt nu. :) Tänk vad glad man blir av solen.

Tack sol för att du skiner! ♥





Ska nog börja avrunda det här inlägget nu! När jag kommer hem ska jag försöka hinna fixa bloggdesignen. Blev nå tjorv igår när jag höll på med den!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu blev den ju riktigt najs, din design ;)

2010-05-11 / 10:32:36     URL: http://lindawahlbeerg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, bra att den blev det. Den syns inte på den här datorn. Den är ganska så sjuk, så jag vet inte hur min design ser ut heller :D

2010-05-11 / 11:02:21     URL: http://hannaawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?