2 februari

Jag känner att min blogg är fruktansvärt tråkig.
Förstår inte att ni ens orkar klicka in på den. haha!
För det blir aldrig intressant här. Eller ja,
inom en snar framtid så lovar jag att det kommer att börja hända
mycket mer trevliga saker här.
Men det får ni vänta på lite ännu.
Men snart! :)
.
.

Förövrigt så har jag ikväll varit på gymnastikpasset som är alltid är på onsdagar.
Det var skönt som vanligt, slut efteråt. Och sen en skön dusch efter det.
Imorgon blir det bara en lektion som vanligt i skolan,
å efter det är det helg för min del. Är ledig fredagar, som ni kanske redan vet.
Å då kommer min gubbe hit!
Jag körde ju hem med hans bil på måndag, så nu måste han komma och hämta den.
Inte mig emot. haha ;)
.
Nu ska jag fara och dra en stråle, sen stänga ögonen och börja sova! heh.
Gonatt alla söta människor där ute! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?