Bad news

I'm sick!
Eller ja, på väg att bli kanske?
Har haft feber idag, och magen är inte helt okej heller.
Jag tror alltid att jag ska klara mig utan å bli sjuk, men oftast biter det på min
stackars kropp också. 
Jag for till skolan idag, även om jag inte kände mig riktigt kry.
Men imorgon tror jag att jag tar en vilodag. Kanske det är bättre,
så hoppas jag på att jag har tillfrisknat till onsdagen,
för jag tänker inte missa gymnastiken. PUNKT!!
Och simningen ska också bli av, på torsdag.
Så de så!
Nä, ja é inte bitter ja! :)
.
Vill ni veta en annan sak? Jag får typ ångest när jag
inte har nå roliga nya bilder att ladda upp på bloggen.
Och ändå är jag för lat för att ta mig ut och fota. Det är så tråkigt
när det bara är snö överallt, man kan inte hitta så mycket intressant å fota då.
Och plus att det är rätt så kallt å fota i 20 minus grader också.
Förresten så har jag en massa saker som jag bara skulle
vilja skriva ut hit på bloggen. En massa roliga saker.
Men det sparar jag till en annan dag.
Då jag tillåter mig själv att skriva det hit.
Eller då jag tycker att ni kan få ta del av det. hihi!
.
Ha de bra, och håll er friska! ♥
-
Sommar och sol, det vill jag ha NU!
och åka en massa skojiga karuseller med en livrädd pojkvän bredvid.
like it. (inte att han är rädd) Utan att åka karusell så klart!
Kommentarer
Postat av: Linda

Nå nyt mie uppdateramasta. :D

2011-02-08 / 21:53:43     URL: http://lindawahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?