Come on babe!

Åh, jag blir galen på att sitta här i skolan och inte ha någon lektion.
Har försökt fixa lite till redovisningen som vi ska/skulle ha imorgon.
Det fungerar tyvärr inte, vi måste börja helt om med arbetet eftersom skolans datorer suger sneejk.
Har väntat på bussen nu väldigt länge, och det är väldigt länge innan den kommer också.
Ett X antal timmar kvar. Sen så har jag inte fått i mig någon lunch heller.
Hanna utan mat i magen = surkärring!
Som ni kanske hör..
Hade gärnat gått till skolans matsal och ätit, men jag fick ingen med mig dit.
Och jag går inte dit och äter ensam, för det är väl inte så kul.
Mig själv att skylla, jag vet!

Okejdå, om vi ska vara lite positiva, så har jag i allafall gjort lite skolarbeten på min håltimma.
Så helt kass har jag inte varit idag.
Sen kan jag glädja mig åt att jag åker till Jeppis på torsdag kväll.
SLÅ DEN OM NI KAN!
På fredag åker jag till Dragsvik, öppet hus ni vet. Min pojkvän vill dit, så tvingas jag att följa med.
Det gör jag gärna. :)
Nog tjabblat, nu ska jag leta upp några snälla vänner som kan hjälpa mig att fördriva tiden till halv 4.


sist jag var på öppet hus i dragsvik, inte världens bästa bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?