Helg! :D

Jaa, jag kan bara säga en sak.
Jag tror inte att jag nångång förr har känt så här när jag fått helg.
Kommer att njuta till max den här helgen. Bara chilla och inte göra ett piss.
Förutom att jag ska fara på invigningen av byn slalombacke på lördag, och
fotografera lite till vårat projektarbete. Men sen bara slöa!!!!! :D
-
Ikväll har jag varit och simmat, och kollat lite skid-vm!
Kul att Sverige plockade ett Guld och ett Brons. :)
Annars så har jag väl inte gjort så värsting mycket.
Nu tänkte jag fara och käka nåt gott, typ kvällsfika!
Sen dyka ner i sängen och kolla på nå skojigt program!
Och imorgon ska jag ta världens längsta sovmorgon, eftersom jag är ledig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?