helg sköna helg

Varför ska du ta så fort slut?
Jag hinner ju knappt blinka så är helgen över.
Men sånt är livet, vardagen kommer alltid ikapp en. yee!
Rippa har åkt hem, alltid samma tråkiga visa på söndagar.
Usch och fy för söndagar. Längtar tills man slipper dom här deppiga söndagarna. :b
-
Undra vad jag ska hitta på att göra ikväll.
Kanske spela nåt spel med småsyskonen? Eller kanske ringa nån kompis?
Det återstår att se.
Nu ska jag i allafall fara och dricka nånting kallt och gott. Törstig som bara den..
.
ååh, vad jag vill börja fota igen.
Måste verkligen börja ta tag i det snart. Det är ju trots allt ett av mina största intressen här i livet. :)
Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: haha ja jag får se om jag tar mig dit på nå sätt :)

2011-02-07 / 11:02:12     URL: http://sankko.blogg.se/
Postat av: Carolina

Svar; ja, de blir man! Usch...

2011-02-07 / 11:31:53     URL: http://carolinarahkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?