Impulsiv?

Kanske man kan säga det?
På lördag kväll så började jag och Marianne
skämta om att vi skulle dra till Jeppis/Ylivieska.
Men nä, vi bestämde ändå oss för att inte dra.
Nåja, vi skulle dra till u-samling, hämta Carolina
och började vi lura henne att vi skulle fara. Det
var nästan så att man trodde det själv. Jeep!
Så drog vi till ungdomssamlingen, fortsatte skämta
om att vi skulle dra. Helt plötsligt satt vi i Mariannes
bil på väg hem och packa väskan. Har aldrig förr packat
min väska på mindre än en halv minut. haha!
Resultatet var ju inte det bästa, men det duger. :)
Sen hoppa vi i min bil och drog till JEPPIS!
Lite över tie på lördagkväll. åså kom vi fram sisådär halv 5 på morgonen.
Det var ju faktiskt fruktansvärt kul å överraska Rippa, han blev lite chockad. :b
Så nu är jag här, blev inte många timmars sömn förra natten.
Men nu inatt har jag minsann fått sova ut. Drar hem lite
senare idag. Men jag far ju hit igen på fredag såå det är
väl ändå rätt lugnt. :D
-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?