Klääääääder <3

Snart ska jag ge mig av på veckans stenhårda gymnastik pass.
Känner mig riktigt taggad nu. Men det kan ju alltid ändras.
Har varit lite yr och haft huvudvärk idag, så vi får se hur det går. :)
.
Satt just och beställde lite kläder, och det är verkligen VÄLBEHÖVLIGT!
Det är längesen jag beställde sist. Beställde två par tröjor och ett par byxor.
Gillar inte HM när dom alltid ska ta så lång tid på sig att leverera varorna.
Byxorna som jag behöver mest av allt kommer först slutet av Mars.
Meeeen. Jag har nånting att se framemot då. hihi!
.
Dom här två tröjorna beställde jag!
Kunde inte välja färg, så då beställde jag båda.
Men som tur var så var dom billiga, endast 149:-/st. :D
Ibland lyckas man fynda!
.
Nåjoo, nu ska jag byta om till träningskläderna, fylla en vattenflaska, och dra till gympasalen!
Ha en trevlig kväll! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?