Oj!

Nu är det nästan en vecka sen jag bloggade sist.
Hänger inte riktigt med i svängarna, men det är som vanligt då. Om man säger så. ;)
Har så fullt upp med en massa andra mycket roligare saker.
-
Igår kom jag hem från Jeppis, det var skönt å slippa fara hem på en söndag.
Men resan tog ju sin lilla tid också, men äh. Inte hade vi bråttom nånstans.
Vi var tvungna å vänta på motorvägen ett litet tag, eftersom det hade skett en bilolycka
mellan en lastbil och två bilar.
Det resultera i att vi fick se en snygg polis. HAHA!
Lite positivt i all väntan.
-
hm, sen då? Idag har jag vart till skolan, chill som vanligt.
-
NU ska jag kolla på mitt favoritprogram, som heter Spårlöst. Man blir alltid lika rörd. :')
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?