Snyft!

Jag har just legat och tittat på en film. "Älska mig", heter den.
Och jag har nog aldrig gråtit så mycket till en film förut.
Jag brukar inte gråta till filmer heller. Men nu gick det verkligen inte
att hålla tårarna tillbaka. Vilken rörande film, verkligen!
Trodde inte att den skulle vara så bra, men det var den.
Den är helt klart SEVÄRD! Sånt här som händer i verkligheten.
Sånt som ingen ska behöva vara med om.
Jag lovar, kollar ni den, ni ångrar er INTE!
Ung som gammal, se den!
Jag blir så arg när jag vet att det händer sånt här i verkligheten också.
Jag kollade den här filmen på youtube, eftersom jag inte hittade filmen
på nån nedladdningssida. Men det fungerar alldeles utmärkt att kolla den
där också. För man får rätt så bra kvalitét ändå. :)
Trailern finns på youtube, fungerar inte att ladda upp här.
Blogg.se är konstig som vanligt. :b
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?