Sunday!

Blä, vilket depp inlägg jag igår.
Men det fanns anledningar..
Men nu så börjar det bli bättre igen. hehe!
Allt brukar ordna sig till slut.
-
Imorgon börjar jag skolan först klockan 10 och slutar 11 nångång.
Kan inte ta bil, eftersom det är väldigt kallt ute just nu. ca. 30 minus.
Så det blir å jobba hemma imorgon. Tyvärr!
Jaa, jag hade gärna åkt till skolan. Men jag orkar faktiskt inte sitta å
vänta först från halv 9 till 10 innan jag börjar. Och sen vänta från 11
till halv 4 innan man slipper hem. När man ändå inte har nå andra lektioner.
Men då ska jag verkligen också se till att ta tag i en massa arbeten imorgon.
För trot eller ej, jag har massor att göra. meheheh!
.-
Har en del hemligheter också, kommer mejbi kanske upp i bloggen senare i veckan!
yey! Säger inte hej innan jag gått över bäcken, om man säger så! :)
Å idag har det verkligen varit sun-day. Vädret har varit otroligt vackert, men också otroligt kallt.
-
Solsidan nästa! ♥
-
Kommentarer
Postat av: Linda

Nää, jag har lärt mig det nu :D

2011-02-14 / 10:17:57     URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?