tjoho!

Idag har jag haft en helt otroligt härlig dag i slalombacken.
En massa trevligt folk, och det fruktansvärt skoj och susa nerför backarna. :b
Trodde inte att det skulle vara så kul, men det var det! Nu är jag fast,
måste köpa egna slalom bara.
Nu låter det som att det är första gången jag åkt slalom, men Nej, det är det inte. :)
Efter att jag vart där hela dan, så stack jag till Pajala med Marianne och köpte goooodis!
-
åså passa ja på å knäppa lite bilder en gång när man har skolans kamera :)
.
Meija, som blivit så stor sen jag såg henne sist..
.
och sötaste Albin!
.
Nu ska jag ta och vila lite innan kvällen, har så döda ben efter en dag i backen!
Kommentarer
Postat av: Linda

Aha, så det var därför batteriet tog slut? ;b haha

2011-02-28 / 19:56:58     URL: http://lindawahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?