Varning, depp!

Näe, jag tror att jag går i dvala snart.
Jag vill inte vara sjuk. ;'/
Har fruktansvärd huvudvärk, feber och sjukt ont i magen.
Det här tar nästan kål på mig. Stackars lilla jag! mm, visst!
Stannade hemma från skolan idag för att vila upp mig,
men åh, det spelar väl ingen roll. Jag mår ju minst lika kasst ikväll också.
Imorgon ser jag på morronen hur jag mår, och avgör då om jag sticker till skolan.
Skulle verkligen behöva fara dit eftersom vi har religion och det är sista lektionen
innan vi ska redovisa arbetet. Så det måste bli klart.
Men är man sjuk så är man, det går inte å göra så mycket åt.
Men man kan ju alltid hoppas på att det går över under natten. 
Under kan ju ske! :)
å vet ni, nu när jag känner efter på näsan så känner jag att jag har gått å fått en
innerfinne där, och den gör jätte, jätte ont!
Det är verkligen synd om mig nu.
Jag tror att jag behöver en kram av Min Rippa!!!!
ahjust ja, han var ju inte här idag, å inte imorgon och inte förrens om 2 veckor.
chill!
Nä nu ska jag sluta deppa ner mig själv och er bloggläsare!
.
Förresten så idag fyller min älskade 21 år.
Så Grattiiis till han! :D
Kommentarer
Postat av: Jenny

Är det magsjuka ni har fått till huset? Det sprids här runt i trakten nu...

2011-02-09 / 08:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?