Älskade fredag

Vill ni veta av vad jag blir riktigt arg av?!
Om ni inte vill veta så får ni veta det ändå. Jo, när man har skrivit ett super långt blogginlägg
och av nån konstig anledning råkar komma åt någon knapp på tangentbordet som gör att allt försvinner.
Åååh! Det är så irriterande så man nästan inte orkar skriva ett nytt inlägg.
-
Alltså jag har sån träningsvärk överallt i kroppen så jag knappt kan ta mig upp ur sängen,
och det gör skit ont när jag ska sätta mig ner.
Konstigt att inte träningsvärken försvann efter att jag var å simma igår. blääh!
Jajaaa, men idag är det fredag och då äre fredagsmys som står högst upp på listan.
Har spelat lite spel och
redan suttit och käkat chips, godis och druckit min favoritdricka, trocadero. Med
mina småsyskon. Jag lyckades till och med spilla en kopp full med trocadero i famnen på mig själv.
Inte det smidigaste jag gjort i livet, men en av dom. hah! :)
-
Nu sitter, eller snarare ligger jag i sängen med datorn i famnen, och väntar otåligt på att Rippa
ska komma hit. Men icke, det är flera timmar ännu till det. Vad ska jag fördriva tiden med?
Kanske datorn.. ? Det brukar bli så, tiden går fort då.
Vi kör en Let's dance!
-

älskliiing <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?