Kul grej bara

Brukar vanligtvis inte uppdatera flera gånger per dag. Men nu hittade jag en sån här skojig lista som jag tänkte göra. Eftersom jag har rätt så tråkigt. Och är slutkörd efter simningen, som var otroligt skön idag! Tomt i bassängen! typ.
.
DAGENS VILL HA: Massage, det skulle vara skönt när jag är så här tung i kroppen. Skulle garanterat somna.

DAGENS KLÄDSEL: Svarta treggings/leggings, eller va de nu heter och en skön huvtröja.

DAGENS SMINK: Inget idag heller. :b

DAGENS FRISYR: Utsläppt, men när jag simmade hade jag fast det i en bulle.

DAGENS HÄNDELSE: Jag och Emilia såg en dam som halkade på trottoaren, det såg lite småroligt ut. Men man ska inte skratta åt sånt, jag vet! Man kan halka dit själv.

DAGENS LÅT: Shakira - Loca ! Den snurrar i min skalle dag ut och dag in.

DAGENS PLANER: Dagen är så gott som slut snart, men jag ska vara med Marianne ännu ikväll, och vi ska väl hitta på nå trevligt som vanligt.

DAGENS SAKNAD: Varje sekund jag inte är med Rippa, han är min saknad även denna tidpunkt.

DAGENS DUMMASTE: Äh, det var någonting väldigt dumt, men det orkar jag inte börja skriva hit, för det är inget roligt ändå. :)

DAGENS SJUKA: Att jag inte var så där sjukt trött på morgonen.

DAGENS KRAM: har inte fått någon kram idag. :'/

DAGENS PUSS:
Ingen puss heller! *snyft*

DAGENS KÖP: Jag har inte köpt något idag. YES! En köpfri dag. hah!

DAGENS GODIS: Inget godis heller. Yäää! :D Jag är bäst! Eller ja, jag laddar upp till torsdagens tågresa, för då blir det godis och film hela vägen. :) haha!

DAGENS HUMÖR: Helt okej! Så där lagom bra :)

DAGENS ORD:
HAHAHA! Det där som jag läste i en gammal söndags expressen på svenska lektionen idag. Sjukaste ordspråk jag nånsin hört. Linda, du vet säkert vilket jag mena.
Men det kommer jag apselut inte skriva hit. Eftersom jag vet inte riktigt vad det är för typer som läser min blogg, å då kan det verka lite stötande, så att säga!
Därför får dagens ord bli det här:
En kvinna förväntas vara vacker, sminkad, fräsch, välklädd, smal, uppföra sig väl och vårda sitt språk.
Sätt detta i din status om du börjar misstänka att du är en man.
.

.
.
Och min söta lillasyster!
Kommentarer
Postat av: maria

Nää TA BOOOOOORT FOORT

2011-01-31 / 10:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?