oj, glömde nästan rubriken

Jag kan inte riktigt fatta hur vi kan ha så lugna dagar i skolan?!
Min längsta dag är till 13.30, och det är EN dag i veckan jag slutar så sent. Men då börjar jag också först 12.15. Så det är som lugnt. Haha!
Nä men annars slutar jag kring halv 11-12 tiden varje dag. Fredagar är jag ledig osv. :)
Det är ju fruktansvärt skönt, men jag kan inte tro att det ska vara så här slött sista terminen.
Men jag ska ju inte sticka under stolen med att vi har mycket arbeten och göra, för det har vi.
-
Annars så är jag helt konstig i kroppen idag, värker överallt. Nästan som träningsvärk.
Kanske jag fick lite träningsvärk från gårdagen? haha
Bakade bröd igår och efter det for jag ut och ploga gården, och det var så fruktansvärd tung snö, så de bara värkte  i armarna. Och jag var helt svettig när jag kom in. :b
Sen på kvällen var jag och jobba, åså kolla jag idrottsgalan förstås.
Kul att det var så många norrlänningar som fick pris. :)
-
Nog snackat, jag ska gå ner och se vad jag ska röra ihop för middag.
Kanske nå specjollens specjollens!
-
Snart äre FREEEEEDAG!
då kommer älskling hit!!! :)
Kommentarer
Postat av: Linda

Nu får du uppdatera snabbt igen, för jag kommer få ångest varje gång jag klickar in här och ser detta inlägg! När jag vet att NI har lyxskoldagar och inte JAG ;D

2011-01-18 / 16:23:31
Postat av: Hanna

Haha okej! Ska bli :D

2011-01-18 / 19:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?